Blogumuz Hakkında...

Galatasaray'a dair herşey...

6 Mart 2012 Salı

Sivas'ı Ateş'e verdik



Aslında başlık için çok sade birşey seçicektim ama bende bizim gazetelerin kelime oyunlarına katılayım dedim...Maçın herkez gibi bende zorlu geçeceğini düşünüyordum.Üzerine birde rüyamda yenildiğimizi görünce iyice kendimi 'Rüyaların tersi çıkarmış' anlayışına bağladım.Takımın yolculukta geçirdiği talihsizliklerde eklenince artık 'kötümser' bakışta son noktaya gelmiştim...

Maça beklentiminde çok üstünde iyi başladık daha 2. dakika'da çok net gol pozisyonundan yararlanamadı Riera.Bu kaçan golü ileriki dakikalarda aramayız umarım derken Necati'nin olağanüstü golü geldi.O gol olduktan sonra sırf şu gol arada kaynamasın diye kazanmalıyız dedim bu maçı.Erken gol bizi biraz daha geriye itmişti belki ama Sivasspor'da eski maçlarına oranla hücum'da istediklerini yapamıyordu.Bunda Ujfalusi ve Semih'in iyi performansıda etkendi tabi.İlk yarı bu sonucla biterse ikinci yarının bizim için daha kolay geçeceği görüşündeydim ki öylede oldu.Belkide takımda en çok gol atmasını istediğim adam Ujfalusi 6 yıl aradan sonra gol atarak farkı 2'ye çıkarıp bizide rahatlatdı.Sivaspor'da artık risk alıp iyice hücum'a çıkmaya basladı.Fatih Terim'in taraftara ''Bu çocuğu kazanmam için bana destek olsunlar'' dediği Aydın Yılmaz farkı 3'e çıkardı.Bu gole en çok Fatih hoca sevinmiştir şüphesiz.Galatasaray altyapısından yetişmiş her genc'in,taraftarın gözünde bir çok yıldızdan daha fazla kredisi vardır..Aydın'ın yeni doğan çocuğu onun için yeni bir başlangıc olur umarım.Maç bitti gidelim havasında iken son noktayı Necati koydu.Transferini bir çok taraftar eleştirdiğinde hepsine karşı gelip Necati'nin bir çok yıldızdan daha fazla bu formanın değerini ve kıymetini bileceğini düşünüyorum demiştim.Bu görüşümdede yanılmadığımı 5 maçta 5 gol atarak gösterdi.Böyle oyunculara bu takımın her dönem ihtiyacı var...

Belkide beni ligin 2. devresinde bir çok maçtan daha fazla düşündüren Sivaspor maçını çok rahat şekilde 4-0 kazandık.İki hafta sonraki derbide sonuc ne olursa olsun bu takım şampiyon olacak.Bu sene Play-off zımbırtısını çıkardınız,seneye 22 takım ile ligi oynatırsınız,ondan sonraki sene başka çareler ararsınız.! Sonuç değişecekmi tabikide hayır.!

Bir iki lafta maç haricinde yazmak istiyorum.Twitter'da orda burda sosyal medya'da fenerli arkadasların sayesinde 'şahsen' günde 100 defa şükrediyorum Galatasaray'lı olduguma.Başkanı,futbolcusu taraftara oynar.Taraftar kendini tatmin etmek için 'Aciz' kelimesinin yeni sınırlarını belirler.Takımına 'gerçekten' seven ve sadece onunla ilgilenen taraftara tek lafım bile yok.Ama bu tür ; Denirse eğer 'İnsanlara' tahammül edemiyorum...!

Hiç yorum yok: